Perjalanan Yang Jauh

Tuesday, December 16, 2008

Asssalamulaikum...

Sudah berbulan saya tidak menulis dalam blog saya ini. Malah sepanjang sebulan ini juga saya tidak langsung menjenguk dan melihat blog saya ini. Mengapa? Saya juga tidak tahu. Banyak yang berlaku sepanjang saya tidak menulis. Banyak juga peristiwa-peristiwa yang menyebabkan saya berhenti seketika untuk menulis. Namun begitu, bukan kerana saya ingin berhenti daripada menulis. Saya cuma ingin berehat. Yeah, saya perlukan rehat yang secukupnya.

Sebenarnya saya ada sesuatu untuk tahun baru yang mendatang. Pasti dalam keadaan baru dan berubah. Dalam perancangan saya, banyak perkara yang saya ingin lakukan tahun depan. Tunggulah..

Saya rasa cukuplah buat hari ini. Sekian....

1 comments:

Sabrina said...

Salam Maal Hijrah 1430, Sipil!!!