Perspektif ku...

Wednesday, January 7, 2009


Assalamulaikum....

Salam tahun baru hijrah dan masihi kepada seluruh sahabat-sahabat sekian. Setelah sekian lamanya saya tidak mengupdate blog, akhirnya saya berjaya juga menulis dalam tahun baru ini.

Ya, tahun baru, seharusnya azam dan semangat yang baru. Bagaimana dengan sahabat sekian? Dalam tahun ini, Insyallah, akan terdapat beberapa perubahan yang akan saya ketengahkan untuk dikongsi bersama. Dengan nama yang baru, "My Perspective" atau perspektif ku, akan saya ketengahkan lagi pandangan dan pendapat saya dalam pelbagai isu dan masalah. Selain itu, saya lebih suka jika kita lebih berkongsi dan bertukar-tukar idea dan ilmu agar ianya dapat berkembang, Insyallah.

Selain itu, saya awal-awal lagi ingin meminta maaf jika saya agak lama untuk menulis dalam blog ini kerana saya akan bermula latihan mengajar saya di Sekolah Menengah Teknik Alor Setar, Kedah bermula 11hb Januari ini. Jika di sana tidak mempunyai masalah dengan internet, Insyaallah saya akan sentiasa menulis, tetapi jika tidak, masalah tersebut tidak dapat saya elakkan. Namun begitu, ianya tidak akan mematahkan semanagat saya untuk menulis, insyallah, jika ada masa, saya akan cuba curi-curi untuk postkan blog ini.

Sekian sahaja untuk hari ini. Doakan saya untuk latihan mengajar saya nanti. Doakan juga agar perjalanan saya ke Kedah selamat, Insyaallah. Sampai sini sahaja.

Wassalam....

p/s...Mari doakan saudara dan sahabat kita di Palestin....

0 comments: