Music....semua org tahu...

Friday, August 8, 2008


"So I won't hesitate no more, no more
It cannot wait, I'm sure
There's no need to complicate, our time is short
This is our fate, I'm yours"


Asslamulaikum kwn2 semua...

kat atas 2 adalah sedutan dari lagu jason mraz yg bru sahaja saya dengar dan hayati...saya memang minat dengan muzik.bg saya apa sahaja muzik saya minat xkisahla nasyid ke,rock ke,dangdut ke...yg penting melaodi n lirikye memberikan kesan dalam pemikiran saya...dari kecil lg saya telah didedahkan tentang musik..ayah minat karaoke dan juga mengalakkan saya belajar main gitar..selain itu saya juga boleh bermain drum dan percasiun (x geti eja) yg lain...

cume dalam kebelakangan nie,saya lebih berminat dgn lagu yg bermelodi akustik dan ska..mcm lagu i'm your...pe2 pun setiap org mempunyai minat yang tersendiri sebab music is universal....hope kwn2 enjoy k....music also can make u life enjoy...!!!

p/s...minat gak lgu france....oye...oye...

0 comments: