PSM ?????

Sunday, August 3, 2008

Assalamulaikum....

Hari ini saya rasa macam lega sangat...saya berjaya menyiapkan PSM saya..ramai orang kata bahawa PSM ini macam satu bebanan.Saya turut merasa macam 2 jgk time PSM 1...tapi bile saya hampir siap saya dapat rasakan satu nikmat apabila siap projek saya.Buat pengetahuan kawan-kawan saya memilih pembangunan CD Interaktif sbgai ABBM..hahaha..maybe org kate saya playsafe dengan memilih tajuk tersebut kerana kelebihan saya tentang ICT...bagi saya PSM merupakan satu kepuasan apabila kiter tau pe yg kiter nk buat...saya masih ingat lagi time PSM 1 saya yer tajuk ditolak kerana ramai yang buat Sains Sosial...seingat saya,tajuk yang saya pilih adalah berkaitan dengan konsep kendiri pelajar...sebenarnya byk tajuk yang saya ingin bt ketika itu,tapi saya banyak bgi kat rakan-rakan saya...yang btkan saya kecewa tajuk-tajuk yang saya bg kat kawan saya semuanya lepas kecuali saya..agk kecewa jgklah...tp peristiwa itu membuatkan saya berfikir bahawa apa yg berlaku pasti ade hikmahnya...so 2 hari 2 mlm sya pkir apa kekuatan saya dalam kajian saya,so saya pkir tentang ICT,so saya mengambil keputusan yg saya akan membangunkan sebuah ABBM dengan mengunakan Flash....Skrg baru saya faham,mengapa tajuk pertama saya ditolak...hehehehe....

oklah buat hari ini cukup kot....pe2 pun saya kan sambung coretan saya pd hari2 mendatang.buat pelajar tahun akhir Sarjana Muda Pendidikan Teknik dan Vokasional,saya ucapkan all the best..hope kita akan mendapat apa yang kiter nk dari kajian kiter ini...

p/s...Kls pn Lisa xde minggu ni...YAHOOOOO....!!!!

0 comments: